miercuri, 19 martie 2014

Exista vreo legatura intre sentimetul de Iubire si cel de Dependenta? Tu ce crezi?


Salutare suflete frumoase!


Vreau să vă mărturisesc că de fiecare dată când vă scriu am o mareîncântare și un sentiment deosebit de plăcut, deși vă scriu rar... dar acest lucru se datorează timpului...deoarece nu reușesc sa-l împart în așa fel încât să am timp de toate, momentan... în curând sper să-mi administrez timpul mai bine. Însă vreau să știți că vă port în gândurile mele!

Azi m-am trezit cu o întrebare în gând și cu un mic revolt, vă destăinui imediat acel revolt, m-am întrebat ”Ce e iubirea și de ce mulți oameni promovează acea idee cum că dragoste adevărat înseamna să fim independenti și să ne vedem de drumul nostru în viață, independent de cel al partenerului de viață?”.. și atunci mă gândesc la persoanele care își doresc să-și întemeieze o familie să se dezvolte alaturi de ei, să simtă bucuria de a-și crește copii... acest lucru nu cred că-l poți face independent... este nevoie și de implicarea celuilalt...


Citind mai multe articole am observat că majoritatea scriitorilor atrag atenția asupra 
periculosului sentiment ”dependența” căci atunci când iubești pe cineva riști să devii  dependent/ă iar acest sentiment este unul nesănătos. Sinceră să fiu nu sunt de acord cu 
această idee, un grad de dependență va exista oricum... indiferent de cât de bine ai ști să-ți 
stăpânești sentimentele și trăirile...

Oricât am încerca să negăm acest sentiment el exista și se intalează foarte bine în 
interiorul relației. Sunt persoane care reușesc să se țină departe de acest sentiment... însă eu 
vorbesc de majoritatea oamenilor, despre sentimentele și trăirile majorităților... 
 
Am ajuns să fim învățați cum trebuie 
să iubim, cum trebuie să trăim și ne 
lăsm purtați de acele învățături...

Cu siguranță toate acele cuvinte care 
descriu ”adevărata iubire” sunt frumoase, 
dar după părerea mea sunt frumoase și greu 
de pus în practică.... Dacă nu reușim să 
simțim precum acestor descrierilor nu 
înseamnă că nu este o iubire adevărată... Avem sentimente pentru o persoană anume? Deci sunt adevărate căci altfel nu le-am mai simți. Ne înnegrim gândurile și trăirile cu aceste frumoase definiții despre adevărata iubire concentrandu-ne pe 
îndepărtare anumitor trăiri când defapt ar trebui să ne concentrăm asupra lucrurilor care merg în relația de cuplu,lucruri care contează pentru fiecare relație în parte iar acele lucruri nu pot fi spuse de către cineva din exterior, ele se simt și se trăiesc, diferit căci suntem unici...
 
Cu siguranță definițile voastre despre iubire sunt cu mult mai frumoase ...  căci una e să spui ce simți și cum simți și alta e să spui cum ar trebui să  simți... și tare mult îmi doresc să-mi spuneți definiția voasră de iubire..

Iubirea este așa cum o simți tu și fiecare are propria lui definiție despre iubire!!
Definiția mea despre iubire sună cam așa (și acum aș vrea să mă adresez direct lui, 
persoanei iubire): „te iubesc așa cum ești iar în ochii mei ești perfect chiar dacă 
tu îți dorești să mai lucrezi la anumite părți ale corpului, iubesc felul cum mă 
trezești dimineața, când îmi șoptești la ureche, înainte de a ieși pe ușă, că mă 
iubești și că deja îți este dor de mine, ador îmbrățișările tale pline de căldură, 
îți mărturisesc că uneori n-am nevoie să-mi spui în cuvinte cât de mult mă 
iubești căci tu mă faci să mă simt iubită prin felul cum mă privești, cum mă 
strângi de mână, cum îmi zâmbești ... îmi place să-ți gătesc și ador să te vă 
cum savurezi fiecare gustare pregătită cu atâta căldură pentru tine, iubesc 
felul cum îmi spui că totul o să fie bine și cum tu găsești cuvintele potrivite 
pentru a mă liniști atunci când sunt îngrijorată... ești minunat rază mea de 
soare și mă simt cea mai norocoasă să-ți fiu iubită, te iubesc iar fericirea mea 
are o mare legătură cu prezența ta în viața mea, chiar dacă unii ar numi acest 
sentiment - dependență..”

Cam asta ar fi definița mea despre iubire... și aștept cu mare entuziasm și definițile 
voastre despre iubire...
Sunt conștientă că există și iubiri nesănătoase, iubiri care creează un grad mare de suferință, 
care te orbește și te face să te vezi ca pe o persoana inutilă, nefolositoare.... și întradevăr 
acolo nu mai este vorba de o iubire sănătoasă, dar asta este o cu totul altă discuție și nu fac 
referire la acele cazuri în acest articol.

Ideea este următoare: iubirea se află într-o strâns legată cu sentimentul de  dependență, mi se pare greu de separat 
aceste două sentimente atunci când vorbești 
de iubire... nu poți să fii indiferent la trăirile 
persoanei iubite... nu poți să râzi când el 
întâmpină unele dificultăți, nu poți să fii 
indiferentă la părerile lui legate, de exemplu, de loc unde o să vă petreceți concediul de 
odihnă... nu poți să spui: „Bine dragul meu, îți respect preferința ta de a merge la munte... 
așa că am hotărât ca anul acesta să ne petrecem concediul separat... tu la munte, eu la mare”, asta doar ca să te simti independentă... Sunt lucruri care ne privesc în mod 
particular și pe care trebuie să le rezolvam așa cum știm... însă când vine de 
acele lucruri care ne privesc pe amandoi atunci necesită timp de discuție, 
compromisuri și înțelegere... uneori trebuie să cedăm noi... alteori trebuie să 
cedeze ei și asta nu înseamnă că-i îngradim sau că ne este îngrădită libertatea 
de a alege ceea ce ne dorim, ci că de cele mai mult ori contează mai mult cu 
cine petreci unele momente decât locul.

Te rog să-mi scrii părerea ta despre iubire... Tu ce crezi despre iubire și 
dependență? ... Au vreo legătură? 

Deasemeni mi-ar face o mare plăcere să-ți citesc definiția ta despre iubire 
care cu siguranță este mult mai frumoasă decât cele pe care le-am citit în 
cărți.

Mă bucur să vă împărtășesc aceste gânduri și vă doresc ca iubirea voastră să fie 
specială și unică. Să nu vă faceți griji dacă nu e la fel ca a altora... e frumoasă și unică căci 
e trăită de voi. 

Vă îmbrățișez cu multă căldură și aștept cu mare plăcere părerile voastre!!

Cu drag, Gabriela P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu