marți, 28 mai 2013

Viața este MINUNATĂ!



„Viaţa este oportunitate, foloseşte-o. Viaţa este frumuseţe, admir-o. Viaţa este un vis, realizează-l. Viaţa este o provocare, înfrunt-o. Viaţa este un joc, joacă-l. Viaţa este o promisiune, realizeaz-o. Viaţa este tristeţe, depăşeşte-o. Viaţa este un cântec, cântă-l. Viaţa este o luptă, accept-o. Viaţa este o tragedie, înfrunt-o. Viaţa este o aventură, îndrăzneşte. Viaţa este noroc, fă-ţi-l. Viaţa este viaţă, luptă-te pentru ea.”  Maica Tereza

Azi m-am trezit cu următorul gând: „Viața este minunată!” și cu cât îmi tot repet această frază în gând mă duc cu gândul la voi, voi cei care îmi citiți articole și îmi sunteți alături în acest drum frumos și credeți-mă că nu e nimic mai frumos și mai plăcut decât să dai poftă de viața celor care fac parte din viața ta, să simți cum vorbele tale au efect și că dai un curaj nemaipomenit, celor din jur, de a trăi cât mai frumos... e un sentiment unic. Se spune că, în viață nu trebuie să ai princiipi și că trebuie să faci ceea ce-ți place, însă eu cred că unele principii sunt bune de urmat.. și nu cred că e nimic rău în avea principii atât timp cât sunt principii sănătoase care te ar putea ajuta să treci cu curaj peste încercările vieții. De exemplu unul din principiile mele este următorul: „ajută pentru că așa vrei tu și nu pentru că așa ți-a fost cerut” așa că atunci când vreau să ajut pe cineva o fac în primul rând pentru sufletul meu, pentru bucuria pe care mi-o oferă acel sentiment și nu pentru a câștiga ceva material. Probabil că mulți sunt de părere că, nu toate persoanele merită să fie ajutate, căci e posibil ca atunci când tu îi soliciți ajutorul să-ți întoarcă spatele sau pur și simplu nu meriă să fie ajutați, aici chiar nu mă bag :D, însă ceea ce vreau să zic e că dacă tu consideri că ajutorul tău nu-i va face un bine atunci e mai bine să nu i-l oferi... însă dacă te-ai decis să-i oferi ajutorul și spijinul tău atunci fă-o pentru bucuria ta și sufletul tău, pentru ceea ce simți tu și nu pentru ați întoarce favorul cândva. Atunci când oferi ceva unei persoane nu te aștept să primești înapoi tot de la acea persoană, probabil că vei primi de la o altă persoană și e bine să fii mereu atent la lucrul acesta căci mulți nu văd și se arată foarte nemulțumiți față de ceilalți refuzând să-și mai ofere ajutorul și sprijinul.
 Imaginați-vă cum ar fi viețile noastre dacă nimic nu ne-ar sta în cale, dacă totul ni s-ar cuveni, dacă nimic nu ne-ar tulbura liniștea, probabil ar fi o lipsă totală de viața căci după cum bine știm cu toții fericirea vine din interior, așa că indiferent cât de bine ar sta lucrurile la extreior asta nu poate spune că aceeași lucru se află și în interior. Câte persoane nu ați văzut care să fie frumoase, pline de bogății și tot ceea ce-și doresc, și cu toate acestea nu sunt mulțumite? Proabil fiecare din voi are cunoștință de cel puțin un astfel de caz, nemulțumirea și insatisfacția lor vine din interior, din lipsa dragostei de sine, a pofta de viață. Bucuria vine din lucrurile mărunte și nu din cele mărețe!
În viață totul este trecator și noi suntem trecători prin propia noastră viață... așa cum nici Universul nu este veșnic... de aceea cred că-i suntem datori vieții să o trăim cât mai frumos cu putință, să ne bucurăm cât mai mult de tot ceea ce primin de la viață, fie ca este bun fie că este rău, să trăim în armonie cu cei din jurul nostru, să nu-i  rănim pe ceilalți, să avem grijă unii de alții... pentru că  avem doar o singură șansă și nu e cinstit să o irosim pe lucruri lipsite de importanță bătându-ne joc ea... și cu atât mai puțin de sufletul nostru. Chiar nu știu dacă oamenii sunt constienți de cât de scurtă este viața... dar cu siguranță eu am înțeles că viața este un dar și că trebuie să-l prețuim mereu... viața este exact așa cum ți-o faci, așa cum o vezi, așa cum o simți, iar eu simt că viața este minunată și așa îmi doresc  să o văd mereu, chiar dacă în unele situații îmi este greu să o văd astfel, dar îmi doresc ca mereu să găsesc în mine puterea de a zâmbi și de a vedea cât de minunată este viațaa,  pentru că ne este dată să o trăim și cu bune și cu rele și de aceea trebuie să trecem prin ea cu capul sus pentru că suntem puternici și curajoși... să ne ridicăm atunci când ea ne doboară și să continuăm cu încăpăținare să mergi înainte.
Și cu această frază vreau să închei articolul: Viața este minunată și așa trebuie să o vedeți în orice moment al zilei. Când a fost ultima oară când v-ați trezit dimineața și v-ați spus “Ce minunat mă simt”? Cu cât vă veți simți mai bine și cu cât vă veți bucura mai mult de acest sentiment cu atât mai repede lucrurile bune vor începe să apară în viața voastră.  Încrederea, speranța, curajul, ambiția, voința sunt cele care vă vor ajuta să îndrăzniți să faceți mai mult pentru voi, să fiți mai fericiți și să vă apreciați mai mult.
         „Mi se pare incredibil de frumoasă viaţa. O minune. E o minune că exist şi una şi mai mare că-mi dau seama că exist. Mai departe, ce faci cu viaţa ta sau ce fac alţii cu ea, este altă discuţie. Dar viaţa rămâne o minune.” Oana Pellea 

Vă doresc o zi splendidă și să vă bucurați la maxim de razele soarelui!
Cu drag, Gabriela Pașcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu