miercuri, 19 septembrie 2012

Ai grijă ce-ți dorești...

      O vorbă zicea „Ai grijă ce-ți dorești căci s-ar putea să-ți se întâmple!”. Foarte adevărat! 

     Este important să ne analizăm gândurile, să știm exact dacă ceea ce gândim este ceea ce ne dorim defapt... nu-ți ocupa gândurile cu ceea ce nu-ți dorești căci vei transmite în Univers ceea ce nu dorești și vei primi exact ce nu-ți dorești de la Univers!
     
     În articolul de azi vei găși două exemple, amândouă s-au întâmplat în jurul meu, primul e cu ceva ce mi-am dorit foarte mult iar al doilea exemplu e cu ceva ce nu mi-am dorit și vei vedea cum a acționat Universul.


     Azi este o zi specială pentru mine și vreau să vă împărtășesc și vouă bucuria care se manifestă în sufletul meu. Înainte de a vă spune motivele pentru care această zi este specială vreau să-mi cer scuze că nu am mai scris de mult timp pe blog, am avut tot felul de probleme și preocupări care mi-au ocupat majoritatea timpului liber.
     În ultimul timp am fost stresată și preocupată cu căutările unui job mai bine plătit, iar în Iași cred că știe toată lumea cât de greu este să găsești ceva care să merite cât de cât să pierzi 6-8 ore/zi. În  timpul cât am căutat să mă angajez și în urma interviurile la care am participat am observat ceva foarte interesant și util. De exemplu, am aplicat pentru un anumit job și așteptam cu nerăbdare să fiu chemată la interviu, după ce eram chemată la interviu simțeam în suflet o urmă de îndoială de parcă nu ar fi ceea ce îmi doream și atunci fie nu mai eram sunată de angajator pentru a mă anunța dacă urmează sau nu să fiu angajată, fie refuzam eu să mă prezint fiindcă job-ul respectiv avea mai multe minusuri decât plusuri.
     Apoi am primit o altă oferă pentru un job care suna foarte bine, nu am ezitat să aplic un CV zicându-mi că acest job e chiar ceea ce-mi doresc, în momentul de față. După vreo săptămână am fost sunată și am stabilit data și ora interviului ... explodam de bucurie, deși nu eram sigură că mă va angaja, mi-am zis că merită să mă bucur chiar și pentru atât. Apoi m-am gândit la cum mă voi simți dacă nu voi fi selectată, dacă pot accepta starea care va urma... mi-am zis așa cu jumate de gură că ”Da, pot să fac față” și am continuat să visez că jobul va fi al meu.
     A venit și ziua interviului ... Doamne câte emoții am avut, m-am tot gândit la ce trebuie să zic, la ce nu trebuie să zic... sincer am avut emoții și înainte de interviu și în timpul interviu. În timpul interviului am încercat să-mi țin emoțiile în frâu și să răspund cât mai bine la întrebările puse de angajator, pot să zic că a fost unul din cele mai serioase interviuri la care am participat. La sfârșitul interviului am fost anuntață că vor fi sunați doar cei care vor fi angajați, dacă telefonul nu va suna înseamnă că nu sunt angajată.
     După interviu m-am simțit puțin tristă, gândindu-mă că e posibil să nu fiu angajată, dar imediat am zis STOP ... vreau să mă simt curajoasă, puternică, vreau să mă simt angajată în firma respectivă. Apoi am simțit că sunt puternică, că voi fi selectată, că voi fi angajată și simțeam în sufletul meu că DA, chiar sunt angajată.
     Azi, după aproape o săptămână de așteptare, am fost sunată și anunțată că sunt angajată... mi s-a oprit inima în loc când mi-a supus că mă sună de la firma X să-mi dea un feedback... am reușit cu greu să-mi stăpânesc emoțiile, după ce s-a încheiat discuția am început să plâng de bucurie.

     De ce am început să plâns?

     Am plâns pentru că mi-am confirmat încă o dată că Universul ne dă exact ceea ce ne dorim, ceea ce gândim, ceea ce cerem. Pentru a primi ceea ce ne dorim trebuie să cerem, să simțim pe pielea noastră că avem acel lucru... să simțim bucuria care vine cu acel lucru, să mulțumim în fiecare clipă Universului pentru lucrul primit, pentru bucuria primită (chiar dacă încă nu le-ai primit, le vei primi dacă vei crede în ceea ce îți dorești).
     Aș vrea să-ți relatez o altă întâmplare care confirmă cele spuse mai sus.. Am fost invitată săptămâna trecută la unchii mei, care au dorit să facă o masă mare împreună cu o parte din nepoții săi... Când s-a apucat să pregătească spațiul pentru masă, unchiul meu a zis „Să scoatem și covorul (de culoare albă) că dacă scapă ceva pe jos” la care mătușa mea zice „Nu, nepoții mei sunt atenți, doar dacă o să scapi tu ceva pe jos” ...  însă au hotărât, până la urmă, să scoată covorul pentru orice eventualitate. Au venit verișorii mei, ne-am așezat cu toții la masă, toate bune și frumoase, fiecare s-a servit cu ce a vrut și ce nu a vrut, însă după câteva minunte, ce credeți că a făcut verișorul meu? Exact! A dat cu cotul peste paharul cu vișinată și a căzut direct pe parchet ... noroc că a fost luat covorul de jos, altfel cu siguranță nu ar fi reușit să scoată pata din covor.
     Acest exemplu arată, de asemeni, că ceea ce gândim atragem... De aceea repect că este foarte important să fim atenți la ceea ce gândim, la ceea ce vrem, la ceea ce spunem, la ceea ce ne dorim.

     Te rog ca pentru o perioadă de 1 lună să urmărești toate gândurile tale și să observi dacă ceea ce primești din Univers corespunde cu ceea ce-ți dorești, dacă nu e ceea ce-ți dorești atunci înseamnă că te gândești prea mult la ceea ce nu-ți dorești, dacă ceea ce primești este ceea ce-ți dorești înseamnă că ești pe drumul cel bun.
     Vă doresc multă putere interioară și să fiți foarte atenți la ceea ce gândiți și ce vă doriți...

Vă îmbrățișez cu drag, 
Gabriela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu